Historielaget ønsker medlemmer god sommer
Hvordan feiret du St.Hans i din barndom? Eller feiret du ikke i det hele tatt? Det var kanskje aldri riktig tid eller sted eller passet rett og slett ikke. I min lille sommerhilsen til medlemmene deler jeg Marit Aschehoug sine refleksjoner over barndomsminner og St.Hans feiring. Det er sikkert noen av dere som husker Marit som redaktør (og direktør) i ØB fra 1994 til 2001. Marit er i dag opptatt av historie og særlig at eldre skal skrive ned sine hverdagsliv historier. Og dette, kjære medlemmer, kommer Marit for å fortelle oss om på medlemsmøte i januar 2027! God sommer til alle! Hilsen Trond Linnestad Styreleder.

Støtt Ski Historielag, bli grasrotgiver
Logg inn i Gnist